Bezorging en levertijd

Toimitustiedot – Suomi (Fidello.fi)

Fidello huolehtii siitä, että tilauksesi toimitetaan nopeasti ja vaivattomasti. Toimitamme lähetykset pääasiassa PostNL:n kautta ja joissakin tapauksissa käytämme myös DPD:tä tai QLS:ää. Alta löydät kaikki tiedot toimitusajoista ja toimituskuluista Suomeen.

Ennen klo 17:30 tehty tilaus lähetetään samana päivänä

Kun teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 17:30, lähetämme sen saman päivän aikana.
Aikataulu lähetystä varten:

  • maanantaina tehty tilaus = lähetetään maanantaina
  • tiistaina tehty tilaus = lähetetään tiistaina
  • keskiviikkona tehty tilaus = lähetetään keskiviikkona
  • torstaina tehty tilaus = lähetetään torstaina
  • perjantaina tehty tilaus = lähetetään perjantaina
  • lauantaina tehty tilaus = lähetetään maanantaina
  • sunnuntaina tehty tilaus = lähetetään maanantaina

Toimitusaika Suomeen

Keskimääräinen toimitusaika Suomeen on 2–3 arkipäivää, riippuen kuljetusliikkeestä ja vastaanottopaikan sijainnista. Ruuhka-aikoina tai odottamattomissa tilanteissa voi esiintyä viivästyksiä, mutta pidämme sinut aina ajan tasalla track-and-trace -koodin ja asiakaspalvelumme kautta.

Muuttuneet toimitusajat

Tällä hetkellä ei ole poikkeavia tai viivästyneitä toimitusaikoja.

Toimituskulut – Suomi

Fidello käyttää selkeää ja avointa hinnoittelua. Toimituskulut määräytyvät kokonaispainon mukaan. Yksi laatikko voi painaa enintään 23 kg. Raskaammat tilaukset jaetaan automaattisesti useampaan pakettiin. Painokohtaiset toimituskulut (sis. ALV):

Paino (kg) Hinta (sis. ALV)
0–23 kg €43,56
23–46 kg €87,12
46–69 kg €130,68
69–92 kg €174,24
92–115 kg €217,80
115–138 kg €261,36
138–161 kg €304,92
161–184 kg €348,48


Pallet-lähetyksille sovelletaan erillisiä hintoja.

Miksi käytämme painoperusteisia toimituskuluja?

Raskaampien pakettien kuljetus aiheuttaa suurempia kustannuksia kuljetusliikkeille. Sen sijaan että lisäisimme nämä kustannukset tuotteiden hintoihin, käytämme avointa ja reilua painoperusteista hinnoittelua. Näin maksat vain todellisista toimituskuluista etkä piilotetuista lisämaksuista.

Track and Trace

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse track-and-trace -koodin PostNL:ltä tai DPD:ltä. Koodin avulla voit seurata pakettiasi ja tarvittaessa muuttaa toimitusosoitetta. Jos et ole saanut track-and-trace -koodia, ota yhteyttä osoitteeseen klantenservice@fidello.nl.

Nouto noutopisteestä

Jos haluat mieluummin noutaa pakettisi itse, voit lähetyksen jälkeen muuttaa osoitteen lähimpään noutopisteeseen track-and-trace -järjestelmän kautta. Saat ilmoituksen, kun paketti on noudettavissa. Paketti tulee noutaa 7 päivän sisällä.

Nouto myymälästä

Myymälänouto ei ole tällä hetkellä mahdollista. Työskentelemme tämän vaihtoehdon lisäämiseksi tulevaisuudessa.

Voinko muuttaa toimituspäivää, -aikaa tai osoitetta?

Kyllä. Voit muuttaa toimitusajankohtaa tai osoitetta siihen asti, kun lähetys saa tilan “Lähetys on lajiteltu”. Tämän jälkeen muutokset eivät ole enää mahdollisia.

Mitä tapahtuu, jos en ole kotona?

Jos et ole kotona toimitushetkellä, kuljettaja yrittää toimittaa paketin naapurille tai vie sen lähimpään noutopisteeseen. Saat ilmoituksen, josta näet, mistä paketin voi noutaa.

© 2025 Fidello, Shopify-verkkokaupat

    • American Express
    • Apple Pay
    • Bancontact
    • BLIK
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • MobilePay
    • PayPal
    • Shop Pay
    • Union Pay
    • USDC
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.